Město Litovel

Oficiální internetové stránky

Navigace

Vyhledávání

Omezení provozu MěÚ Litovel

Na kole teď opatrně!Na kole teď opatrně!
Předvánoční náměstíPředvánoční náměstí
Husova uliceHusova ulice
Okolo LitovleOkolo Litovle
Park pod sněhemPark pod sněhem
Gymnázium Jana OpletalaGymnázium Jana Opletala
Rekonstrukce náměstí 2014Rekonstrukce náměstí 2014
Zafúkané, zafúkanéZafúkané, zafúkané
Soutok za školou VítěznáSoutok za školou Vítězná
Za rákosím tenký ledZa rákosím tenký led
« »

Otázky a odpovědi: Vy se ptáte, my odpovídáme

Jak postupovat při zadání dotazu:

  • Zaregistrujte se. Registraci (jméno, existující e-mail) provedete v pravém horním rohu - PŘIHLÁŠENÍ nebo se přihlašte svým uživatelským jménem a heslem.
  • Vyplňte nadpis dotazu, vyberte si kategorii, které se Váš dotaz týká. Text dotazu se zobrazí u vybraných pracovníků, kteří zajistí odpověď.
  • Po odeslání příspěvku Vám přijde potvrzovací mail na adresu, kterou jste uvedli při zadávání příspěvku.
  • Odpověď i Vaše otázka se objeví veřejně na webu, až po jejím odpovězení ze strany úřadu. Odpovědi jsou podávány zpravidla do 1 týdne.
  • Provozovatel této rubriky bude odpovídat výhradně na dotazy týkající se činnosti právnické osoby Město Litovel. Nebude zveřejňovat a reagovat na dotazy vybízející k rasové nesnášenlivosti, dotazy obsahující vulgarity či urážky jednotlivců nebo skupin osob - stejně jako osobní útoky na jednotlivce či příspěvky podepisované záměrně jmény jiných občanů za účelem jejich diskreditace. Takové texty budou smazány stejně jako příspěvky nemající vztah k problematice města nebo „anonymní“ příspěvky.
  • Na příspěvky, které nebudou formulovány jako dotaz, nebude odpovídáno. Různá upozornění či podněty (např. nefungující veřejné osvětlení, poškozené odpadkové koše, závady na chodnících, vodovodech, plynovodech apod.) budou předávány přímo kompetentním zaměstnancům městského úřadu, orgánům města nebo dotčeným správcům sítí k vyřízení.
  • Vyhrazujeme si právo zaslat ve výjimečných případech odpověď spolu s odůvodněním tohoto postupu pouze na Vámi zadaný e-mail.

Vyhledávání v otázkách a odpovědíchVyhledat:      Kategorie:
senior taxi
hlavzden  |  18.9.2017 8:06:20
Dobrý den,mám dotaz zda ve městě funguje seniortaxi,mám starou maminku v Nasobůrkách která občas potřebuje k lékaři,špatně chodí a točí se jí hlava,na zastávku autobusu nedojde,říkala nám že o této službě četla v Litovelských novinách.Děkji za informaci.
Odpověděl: Bc. Dita Bednářová, asistentka tajemníka  | 18.9.2017 8:19:37
Dobrý den, tato služba pro seniory se připravuje, tento čtvrtek 21.9.2017 bude zastupitelstvo projednávat příspěvek pro společnost, která by měla službu provozovat. Předpokládaný termín zahájení služby je cca říjen 2017.
Ochrana ohrožených zvířecích druhů
jochl  |  5.9.2017 7:57:18
Dobrý den,
zaznamenal jsem opět kácení vzrostlých stromů v parku.Asi to bylo nutné z bezpečnostních důvodů.Co mne však mrzí je,že se tímto způsobem ničí obydlí veverek,sov a sýčků,kteří přežívají v dutinách starých stromů a kteří byli dříve v hojném množství v tomto parku k vidění.Lesníci to řeší obvykle umisťováním plastových nádob na vzrostlé stromy jako náhradní ubytování pro tyto zvířecí druhy.Počítá se s rozmísťováním těchto obydlí na vzrostlé stromy v parku a v rámci Litovelského pomoraví?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
kácení stromů v parku mělo skutečně bezpečnostní souvislost. Vzhledem k tomu, že v parku je velká koncentrace lidí, není jiná možnost než skácení nemocného stromu. Máte pravdu, že ve starých vykotlaných stromech se leckdy nachází zajímavý život (žije zde např. mnoho zákonem chráněných bezobratlých živočichů). Nicméně to, co navrhujete, lze aplikovat např. v lesích Litovelského Pomoraví, kde se v rámci Plánu péče ponechávají souše nebo spadené stromy na zemi. Nikoliv v parku ve středu města, kde musí být především zdravá a bezpečná zeleň. Zde je snaha po skáceném stromu vsadit nový, aby co nejdříve sloužil veřejnosti. Nicméně uvažujeme o tom, že zkontaktujeme školky a školy, jestli by neměly zájem umístit na svých zahradách ptačí budky nebo tzv. „hmyzí paneláky“. Takto by mnohé děti mohly mít první kontakt s přírodou.
Vzhled náměstí
Marta Motkova  |  3.9.2017 20:18:46
Dobrý den, chtěla bych pochválit květinovou výzdobu náměstí. Velmi vkusně aranžované květináče jsou ozdobou. Bohužel průchod u Komerční banky je již desetiletí v katastrofickém stavu a hyzdí celkový dojem náměstí. Nešlo by se domluvit s majitelem nebo na náklady města se zdí a nápisy něco udělat? Určitě by pomohla i nějaká vyhláška, aby majitelé v historickém centru města byli zodpovědní za vzhled domů. Rovněž polorozpadlý dům na ulici 1.Máje č.p. 626 - oplocený několik let, praskliny ve zdech, vypadávající okenní tabule....ostuda města. Co se s tím bude prosím dělat?
děkuji za odpovědi. MM
Odpověděl: Ing. Zdeněk Potužák, Rada města | 5.9.2017 8:16:10
Dobrý den,

jsem rád, že se také zajímáte o vzhled města. U mě je to silně emoční, a tak píši majitelům domů, svolávám schůzky na zlepšení vzhledu. Nedávno jsem měl schůzku s majitelem samoobsluhy na ul. Novosady – dlouhodobý špatný vzhled, schody, brána, plevely. Vlastník nebyl moc ochotný – ale domluvili jsme se na termínech nápravy. Tak snad se to zlepší.

Dům na ul. 1. Máje – řešíme několik let. Vlastník má povinnost dům staticky zajistit – to udělal jen částečně. Proto stavební úřad rozhodl o instalaci plotu pro bezpečnost občanů. V současné době město kontaktovalo nového vlastníka nemovitosti, jednání jsou prozatím bez konkrétních závěrů. Pokud budou jednání i nadále neúspěšná, město požádá o pomoc právní kancelář.

Podchod u KB je také v soukromém vlastnictví. Když jsme dláždili nově naši vozovku a chodníky, samozřejmě jsem řešil, aby se vydláždily i tyto prostory. Na cizím majetku však nemůžeme nic dělat. Navíc majitel samoobsluhy má plány prodejnu rozšířit i na stávající plochu u chodníku. Ale opět se nic neděje. Znovu ho budu kontaktovat.

Zcela s vámi souhlasím, že by měl být zákon, že když se majitel o svou nemovitost řádně nestará, majetek propadne městu a nebo jiná přísná pravidla, aby byl majitel donucen udržovat nemovitost v řádném stavu.

S pozdravem

Ing. Zdeněk Potužák
starosta
Návrh
jochl  |  5.9.2017 7:36:49
Dobrý den,
dovolujisi navrhnout,zda by bylo možné rozšíšit rubriku "MěÚ informuje" o rubriky "Ztráty a nálezy" a "Daruji za odvoz" pro komunikaci mezi občany.Mohlo by to být pro občany přínosné.
Děkuji za odpověď.
Odpověděl: Bc. Dita Bednářová, asistentka tajemníka  | 5.9.2017 8:12:05
Dobrý den, děkujeme za námět, rozšíření rubriky však neplánujeme. V současné době existuje spousta veřejných inzertních serverů, které lze pro tyto účely (i bezplatně) využít.
Ztráty a nálezy se řídí novým občanským zákoníkem a mají svá přísná pravidla. Bližší informace stejně jako aktuální seznam nalezených věcí najdete v sekci Úřad/Úřední deska/Ztráty a nálezy nebo lze kontaktovat podatelnu MěÚ, tel. 585 153 111.
Dvojí metr při schvalování oprávněných požadavků, Periferie | 7.8.2017 11:28:00, 2.urgence odpovědi na doplňující otázku
Periferie  |  28.8.2017 5:27:33
Přeji pěkný den.
Dne 8. 8. 2017, 15:52 do aplikace otázky a odpovědi na serveru www.litovel.eu jste přidali upřesňující otázku k odpovědi ve věci "Dvojí metr při schvalování oprávněných požadavků Periferie | 7.8.2017 11:28:00“ s tím, že upřesňující otázka se zobrazí, jakmile bude vložena odpověď.
Znění upřesňující otázky bylo následující:

„Vážený pane odpovídateli. Děkuji Vám za Vaši jednoduchou a věcnou reakci. Ještě upřesňující otázka:
Ve své odpovědi „ Odpověděl: Ing. Pavel Filípek, vedoucí odboru dopravy | 8.8.2017 9:26:16“ na otázku „Dvojí metr při schvalování oprávněných požadavků Periferie | 7.8.2017 11:28:00“, uveřejněnou v rubrice Otázky a odpovědi webu MěÚ Litovel, vystupujete jako pověřený zástupce lidosprávy nebo samosprávy?“

Ani za 20 dnů, i přes průběžnou urgenci, nebyla na na serveru www.litovel.eu, webu Města Litovel, potažmo MěÚ, zodpovězena výše uvedená upřesňující otázka.
Důrazně žádám o stanovisko kompetentního zástupce Města Litovel, zda-li odpověď z 8.8.2017 9:26:16 pana Ing. Pavel Filípka, vedoucí odboru dopravy MěÚ, uveřejněná v rubrice Otázky a odpovědi na serveru www.litovel.eu je odpovědí kompetentního zástupce orgánu státní správy nebo lidosprávy?

Děkuji.
PV
Odpověděl: Ing. Radovan Vašíček, Tajemník | 28.8.2017 7:56:12
Ing. Pavel Filípek je vedoucí odboru dopravy Městského úřadu Litovel. Odpověděl jako oprávněná osoba za jím řízený úsek činností.
Napadené stromy ve Smetanových sadech
jochl  |  18.8.2017 3:40:57
Dobrý den,
již několik let po sobě se v tuto dobu vyskytuje nákaza dřevokaznou houbou Sírovcem žlutooranžovým,která způsobuje tzv.hnědou hnilobu dřeva.Jedná se o strom u sochy Masaryka,kde jsou mmasivně zasaženy kořeny /nyní po posečení trávy to není patrné/ a dosud je napaden touto houbou druhý strom v aleji po levé straně ve směru k náměstí od ulice Studentů /pokud ji někdo již neutrhl ke konzumaci/, který má v koruně suché větve jako důsledek působení tohoto parazita.Dotazuji se,zda se provádí léčba těchto stromů pomocí vyvrtání otvorů do kmene stromu a vpravení příslušné léčebné chemikálie či se využívá posypu látky ke kořenům.Podle mého názoru léčba případným ořezáváním větví by nebyla účinná.

Děkuji za podání informace.
Odpověděl: Bc. Dita Bednářová, asistentka tajemníka  | 25.8.2017 12:50:21
Dobrý den, Váš dotaz byl postoupen odborem životního prostředí "našim" zahradníkům, odpověď zveřejníme hned po obdržení reakce.

Doplňujeme odbornou odpověď pana Jaroslava Erlece:
Červenolistý buk u sochy Masaryka.
Je patrná u baze stromu odlomená stará plodnice v současnosti již neidentifikovatelná. Každopádně vitalita stromu je zřeteně narušená, zasychají konce větví. Strom má viditelně zhoršený zdravotní stav, provozní bezpečnost je snížená. Je to strom krátkodobě perspektivní. Jsou poškozeny kořenové náběhy stromu - možná brána infekce. V koruně cca v 7m je špatné větvení - vidlice - do stromu nejspíše v tomto místě zatéká a dřevokazná houba je jen sekundární infekcí.

Jestli tomu tak je stanoví arborista při případném ořezu koruny. Asi vhodná by byla obvodová redukce koruny o 1/3 certifikovaným arboristou. Pokud zde v místě větvení zatéká, bylo by vhodné zakrytí a odvod vody. Možná vhodné by bylo ještě udělat bezpečnostní vazby v koruně. Každopádně vše je pouze odložené řešení nevyhnutelného. Bohužel strom spěje k poslední fázi života a každé řešení pouze odloží o pár let jeho vykácení.

Metoda injektáže je myslím účinná tak na počátku napadení a u hodně perspektiních jedinců s výbornou vitalitou a jinak dobrým zdravotním stavem. Z pohledu možných aplikací je v městském prostředí velký problem s případnými interakcemi s okolním prostorem a s rizikem zasažení osob. Až na výjimky jsou proto vyloučené postřiky, posypy a další typy povrchových aplikací.

Metoda injektáže je popsaná na : http://denik.obce.cz/clanek.asp?id=6717544

Červenolistý buk v aleji
Tento strom je již neperspektivní. Má velké poškození baze kmene a je již po velmi silné redukci koruny. Je zde pouze terminální výhon, který vitálně obrůstá sekundárním obrostem. Ještě díky napadení dřevokaznou houbou je tento strom tak na blízkou asanaci -cca do 2let?
Změna dopravního značení
re11  |  20.8.2017 13:46:25
Dobrý den,měla bych dotaz k dopravnímu označení ulice Jungmannova a Třebízská.Kvůli pokračování oprav vozovek a chodníků je v těchto ulicích obousměrný zákaz zastavení.Parkuje se zde ale nadále,a někdy i v obou směrech.Existuje zde nějaká výjimka třeba pro abonenty s park.kartou?Nebo je to nějak tolerováno jiným způsobem? Občas bych zde potřebovala zaparkovat a nerada bych dostala "botičku".Děkuji
Romana E.
Odpověděl: Mgr. Lubomír Broza, místostarosta uvolněný | 24.8.2017 8:06:02
Dobrý den, při rekonstrukci ulic v centru města a změně dopravního značení se řidiči řídí přenosnými dopravními značkami. Žádná výjimka není. Pokud zde někdo parkuje, dopouští se přestupku a za tento může být postižen. Pokud máte parkovací kartu, využijte jiného parkoviště, např. na nám. Př. Otakara.
Chybějící upomínkový předmět Litovle
Amalka13  |  20.8.2017 13:51:11
Dobrý den.
Chtěla jsem se zeptat, proč Litovel která má tolik historických památek a spojitost se spoustou významných lidí, nemá svou vlastní skládačku (leporelo)? Je to krásný upomínkový předmět, který prezentuje město. Jsem sběratelkou skládaček, mám jich už přes 70 ks a moc mě mrzí, že zrovna z Litovle kde bydlím, mi skládačka chybí. Je zde hodně historických památek ( naši radnici, Svatojánský most, Morový sloup, Gymnázium Jana Opletala, Nečíz tekoucí pod náměstím, rybníky, naše CHKO rozlehlé lesy s bobry, ledňáčky a dalšími chráněnými zvířaty, sochu Gustava Frištenského nebo sochu T.G. Masaryka, městské zachovalé hradby, pivovar, sladovnu, sýrárnu, muzeum harmonik,..), které by skládačku naplnily. A možná by ani jedna nestačila. Jen Frištenský a CHKO by mohli mít každý svou vlastní. Nemluvě třeba o Litovli v historii.
Zajímalo by mě, jestli se takovýto upomínkový předmět alespoň chystá do budoucna.
S pozdravem Kristýna Jurečková Litovel
Odpověděl: Bc. Dita Bednářová, asistentka tajemníka  | 22.8.2017 12:22:47
Dobrý den, Váš podnět jsme předali Turistickému informačnímu centru, které mimo jiné vydává různé propagační materiály o Litovli.
Spartan RACE
Miroslav Smékal  |  14.8.2017 13:38:08
Dobrý den za týden bude probíhat velká akce za Loděnicí.Bydlím na Javoříčské ulici a máme zahrádku hned od pole za Loděnicí.Každý rok mě učastníci močí na plot a okolo,jezdí nákladní auta přes obytnou zonu Javoříčskou ulicí prosím kdo to povoluje a dohlíží na organizaci která se chová bezohledně na obyvatele Javoříčské ulice.Na koho se můžu obrátit se stížností když se ůčastníci a organizátoři budouchovat bezohledně!!!!Děkuji za vyřízení. Miroslav Smékal Javoříčská ulice.
Odpověděl: Viktor Kohout, Starosta | 18.8.2017 8:12:07
Zdravím Vás, pane Smékale,
předně se omlouvám, že z důvodu dovolené odpovídám až nyní.
Akce světového významu se bude konat 3. rokem a naše město je jedno z asi tří v ČR, kde tento závod je. Městu bylo včas oznámeno konání závodu. Povolení k užití pozemků a prostor na našem katastru si pořadatelé obstarali od soukromých vlastníků dotčených ploch i od CHKO. Tento závod musí odpovídat úrovni nastolených pravidel kvůli plnění podmínek licence. Pořadatelé letos po problémech některých neukázněných účastníků z loňska řeší některé úpravy dál od dotčených ploch.
V případě Vámi zmíněných problémů se můžete obrátit přímo na zástupce organizátora - Kamila Rybková, email: kamila.rybkova@spartan-race.cz, tel +420 728 483 461, nebo na naši městskou policii tel. 602 133 721.
Dále musím připomenout, že Vámi zmiňované pozemky jsou v současné době ve výpůjčce panu Petru Čamkovi, respektive společnosti IN-LIFE Litovel, který provozuje vodácký kemp v jejich blízkosti.
Zároveň Vás prosím o trochu tolerance, jelikož stejně jako u akcí typu Litovelský otvírák, Hanácké Benátky…, kam přijdou tisíce lidí, je větší riziko, že se najde někdo, kdo se chovat prostě neumí a tím zastíní jinak prima akci.

Viktor Kohout
dvojí metr při schvalování oprávněných požadavků
Periferie  |  7.8.2017 11:28:00
Dobrý den.
Otázky se týkají dvou případů z praxe v oblasti dopravy a použité způsoby jejich řešení.
Prvním případem je zjednosměrnění části ulice Lidická v centru města Litovel, které si její obyvatelé pochvalují. Dosáhli zajištění parkování u svých nemovitostí ve dvou pruzích původně tří pruhové komunikace a navíc snížení intenzity dopravy a zklidnění svého bydliště. To je fajn.
Nic na tom nemění ani fakt, že při projednávání v DK (viz zápis z 13.zasedání dopravní komise RmL) se jaksi „zapomnělo“ na jednoduché opatření proti nedodržování pravidel silničního provozu a to osazení značky zákazu stání na jedné straně tří pruhové komunikace Lidická a nebo všemi účastníky schválený model režimu Kysucká.)

Co nás mrzí, je dvojí metr k problémům rezidentů bydlících v centru města a rezidentů bydlících na městské periferii .

To je druhý případ – požadavek zjednosměrnění zbývající části místní komunikace MK „Výjezd z okružní křižovatky-odbočka k SSOK-bývalá hospoda Chořelice“. Tato komunikace obsluhuje smíšenou nákladní a osobní dopravou 3 firmy, SSOK a obydlenou část města, lokality Olomoucké ulice. Obsluhované území je uzavřené, i po navrhované úpravě dostupné.
1.úsek, tj, výjezd z okružní křižovatky po odbočku k SSOK, je zkolaudovaný jako jednosměrný pro provoz obsluhujících vozidel včetně speciálních vozidel SSOK bez omezení.
2.,zbývající, úsek od odbočky k SSOK po bývalou hospodu, je ve stávajícím stavu provozovaný obousměrně.
Dle stanoviska Silničního správního úřadu OD MěÚ Litovel (viz č.j. Lit 18596/2016) a po projednání a schválení Radou města Litovel (viz zápis ze 41.zasedání 15.9.2016) byla místní komunikace „překategorizována na dvoupruhovou“, tj. dostatečnou pro dva souvislé proudy obsluhujících vozidel pro jejich bezproblémové vzájemné míjení.
(dle ČSN 736110 §8.2 tabulka 6 je v případě obce šířka jednoho pruhu 3m, ve výjimečných, stísněných, případech je pro provoz nákladními vozidly minimální šířka jednoho pruhu 2,75m, tj. šířka dvoupruhové vozovky 5,5m).
Ve skutečnosti je hrdlo obousměrně provozované části místní komunikace široké jen 4,28m na začátku a 4,36m na konci.
Obousměrný provoz nákladních vozidel na MK způsobuje při stávajícím dopravním režimu trvalé problémy.Přehledný úsek motivuje řidiče k míjení vozidel za každou cenu, tj. k vyjíždění z úzké vozovky a trvalé ničení např. zeleně, zvláště pak při míjení obsluhujícími nákladními auty.
Na rozdíl od případu Lidická v centru města dochází v prostoru u odbočky k SSOK a návazné části MK k závažnějším statickým kolizním ohrožením.
Soustavná nečinnost rozhodujících činitelů města je zdůvodňována předkládáním zástupných a „specifických“ zdůvodnění situace.
Není zde však ani značka zákazu zastavení , ani zákazu stání. Osobní a někdy i nákladní auta zde parkují při nedodržování zachování alespoň minimálního potřebného volného pásu vozovky pro bezpečný průjezd a odbočení všech typů obsluhujících vozidel (viz §25 odst.3 zákona 361/2000 Sb).
Situace v prostoru odbočky k SSOK se stává kritická zvláště při průjezdu speciálních vozidel SSOK s nástavbami ,kdy hrozí poškození vozidel zde parkujících.Nedostatek deklarované „dostatečné šířky vozovky“ má za následek trvalé ničení zeleně mimo těleso vozovky.
ŘEŠENÍ je jednoduché.
1/Realizace požadovaného zjednosměrnění zbývající (druhé) části místní komunikace v úseku kritická odbočka k SSOK – bývalá hospoda v Chořelicích,
2/zákaz zastavení stání v prostotu odbočky k SSOK,
Navrhovanému řešení z hlediska odborného nic nebrání v realizaci.
OPRÁVNĚNOST některými vlivnými představiteli města „účelového zpochybňování“ platného kolaudačního rozhodnutí o zjednosměrnění výjezdu z kruhové křižovatky na MK nebyla odvolacími orgány, včetně Policie ČR, potvrzena, což v reálu dokládá i 10-ti letá praxe bezproblémového užívání prvního zjednosměrněného úseku všemi typy obsluhujících vozidel a to včetně vozidel SSOK speciálních .
Na příkladu jednosměrného úseku 1.části MK byl dlouhodobě potvrzen fakt,že zjednosměrnění, tj. jeden definovaný pruh pohybu vozidel při průjezdu, vede řidiče k nezastavování a stání v jednosměrce i bez zákazových značek a nemotivuje je k vyjíždění z určeného pruhu a tím i ničení např. zeleně.
________________________________________________________________________
Pod čarou:
Jaká je praxe ve schvalovacím procesu lidosprávním orgánu?
Pro oblast dopravy Rada města jmenuje poradní orgán,orgán, který by měl předkládat korektní nezávislá odborná a prokazatelným zdůvodněním podpořená doporučení, která jsou základním podkladem schvalovacího procesu.
V tomto základním článku posuzovacího a schvalovacího procesu, dle vyjádření Rady města , NENÍ TŘEBA zjišťovat a požadovat konkrétní míru odbornosti,míru občanské angažovanosti, osobní důvody a představy účasti jednotlivých dosazených členů, prioritou je politická shoda.
Dle dlouhodobě zažité praxe a více jak 10-ti leté zkušenosti v podmínkách města Litovel, je DOPORUČENÍ poradního orgánu považováno schvalujícím orgánem,tj. Radou města Litovel, za zákon, který je následně všemi členy schvalujícího orgánu KOLEKTIVNĚ a JEDNOHLASNĚ usnesením rady města potvrzený.
(My nic, to oni, já ne, já tomu nerozumím, proč selský rozum? Máme poradní orgán!).
Další stvrzující legislativní proces je jíž většinou jen formální, probíhající dle pravidel a v pořádku .
Případné výhrady ke kvalitě doporučení již nejsou problém, jejich eliminaci provádí lidosprávou zvolený zkušený zastupitel,politický vedoucí předkládajícího orgánu, který se umí zbavit (i s podporou zřizovatele) oponentů, ví co a jak, dodržování korektních metod a norem pro něj není závazné,je jen jeho věcí.
Má to však zásadní chybičku: „Kde je občan?“
_________________________________________________________________________

Na základě výše uvedeného otázka k danému téma :

Bude přehodnoceno zamítavé stanovisko Rady města Litovel k celkovému zjednosměrnění předmětné místní komunikace a přijato výše navrhované řešení?
Bude platit , tak jako v případě ulice Lidická, priorita oprávněných potřeb občanů-rezidentů,kteří nemohou svoji nemovitost přemístit, před prioritním prosazováním neomezování rozsahu silniční dopravy (v našem případě nákladní) jen na nezbytný rozsah obsluhy a pohybu účastníků silničního provozu, Bude platit priorita s cílem zlepšení jejich životního prostředí?
Zvítězí logika bezpečného jednosměrného jasně definovaného provozu a opakované žádosti rezidentů o alespoň malé zlepšení jejich životního prostředí v dopravou silně zatížené, ale městem opomíjené, lokalitě? Zvítězí logika nad ješitností čtyřech nejmenovaných vlivných zástupců města v oblasti dopravy kontrolujících celou dobu předmětnou kauzu a prokazujících svoji neomylnost a nedotknutelnost předkládáním polopravd a nepravd?

PV.
Odpověděl: Ing. Pavel Filípek, vedoucí odboru dopravy | 8.8.2017 9:26:16
Vážený pane PV,
stavebně se na okružní křižovatce nic nezměnilo a Vaše opakované požadavky jsou tedy bohužel bezpředmětné.
K zjednosměrnění Lidické ulice jste se mohl vyjádřit a podat případné námitky ve správním řízení, tak jako všichni občané. Žádné námitky nebyly podány.
< předchozí | 1 [...] 17 18 19 20 21 22 23 [...] 40 [...] 58 | další >
 
Geoportal
Litovel - Hanácké Benátky

Městský úřad Litovel

nám. Přemysla Otakara 778
784 01 Litovel
Česká republika

telefon: +420 585 153 111
fax: +420 585 342 198

podatelna: e-podatelna@mestolitovel.cz

datová schránka: 4rub4s3

povinné informace

autorská práva

Úřední hodiny

Pondělí, středa
7:00 - 11:30 hod.
12:00 - 17:00 hod.

ostatní dny dle dohody 

MĚSTO LITOVEL

IČ: 00299138
DIČ: CZ00299138

Novinky na mail

Facebook page LitovelAktuální počasíTuristické informační centrumyoutubeKde se najíst?Webkamera

Mobilní aplikace města

 
Mikroregion Litovelsko Olomoucký kraj Městský klub Litovel Muzeum Litovel Městská knihovna Litovel Technické služby Litovel
 
Prohlášení o přístupnosti   |   Webmaster   |   Mapa webu   |   RSS   |     |   Public4u © 2000-2021
load